SÁRGARÉPA LEVES HAJDINÁVAL

SÁRGARÉPA LEVES HAJDINÁVAL



Ez is egy a kímélő ételek közül. Sok répát használok főzés során,  jó volt feldobni ezt a levest egy kis hajdinával, amit most mint levesbetét használtam.

"A hajdina zsírmentes, glutént nem tartalmaz, ellenben sok benne a B1-, B2-, C-, és E-vitamin, gazdag fehérjeforrás, emellett cinket, rezet, mangán, magnéziumot és kalciumot is tartalmaz. Jótékonyan hat a koleszterin-szintre és a vérnyomásra, magas rosttartalmának köszönhetően az emésztést is támogatja." Ezt a mindmegette.hu honlapján találtam, a következő link alatt: http://www.mindmegette.hu/hajdina-nem-csak-liszterzekenyeknek-47261 

Szóval egészséges és finom..:)) Férjem is imádja..:))

HOZZÁVALÓK

2-3 répa
15-20 dkg zellergumó
hajdina 10 dkg
vegeta


ELKÉSZÍTÉSE

1. A répát feltettem egy lehelletnyi olajra, majd pár másodperc után hozzátettem a kiskockára vágott zellergumót is. Olyan 2 percig hagytam őket pirulni, majd felöntöttem vízzel (1,5-2 liter)

2. Amikor megfőtt a sárgarépa és a zeller, akkor egy botmixer segítségével pürésítem a levest. Nem kell precízen teljesen összetörni, szerinetm úgy a finom, ha marad benne nagyobb darab is a zöldgégekből.

3 Ezután visszateszem főni, adok hozzá egy fél kiskanálnyi vegetát, egy kis sót, illetve hozzáteszem a hajdinát is. Amikor megfőtt a hajdnia, akkor készültünk el a levessel.




Ha Google+-on szeretnél hozzám csatlakozni, ide kattints.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések