SÓS SZÍVEK

SÓS SZÍVEK



Mindig jól jön egy kis sós csemege. Valentin nap tájékán a sós is legyen szívecskés, így szívecskés sós ropogtatnivalót készítettem. A recept sós perechez való és ezen a linken találtam rá. Mivel késő este készítettem ezeket a pereceket - a férjemnek másnapra a munkába, így csak egy kis adagot gyúrtam be- 8 darabot készítettem.

Természetesen lehet formázni perec alakúra vagy olyanra, amilyenre csak szeretnénk..:)

HOZZÁVALÓK

25 dkg liszt
0,125 l tej
1,5 dkg élesztő
1/2 ek cukor
1 kk só
0,375 dl olaj

lekenéshez:
1 ek só
1 ek liszt
víz

ELKÉSZÍTÉSE


  1. A cukros tejben felfuttatjuk az élesztőt, majd az összes hozzávalót összedolgozzuk, majd hagyjuk, hogy keljen egy kicsit.
  2. Hosszú hurkákat gyúrunk, melyből szíveket formázunk és annak függvényében, hogy mennyire ropogósra szeretnénk a szívecskéket 180 vagy 200 fokon elkezdjük sütni.
  3. Közben 1 ek sóból és 1 ek lisztből annyi víz hozzáadásával, hogy tejföl sűrűségű legyen, masszát keverünk. 10 perc múlva lekenjük a sütőben lévő szivecskéket ezzel a keverékkel. Addig hagyjuk a sütőben, amíg egy kis színt kap.

A Facebookon itt tudtom hozzám csatlakozni.
Ha Google+-on szeretnél hozzám csatlakozni, ide kattints.



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések