BANÁNPALACSINTA - LISZT NÉLKÜLI GYORS ÉDESSÉG

BANÁNPALACSINTA



Több helyen is láttam ezt a palacsintareceptet, de nálunk még csak most jött el az elkészítésének az ideje. Egy kicsit szkeptikusan készítettem el, mert nem kell bele semmi, csak egy banán és két tojás. Féltem, hogy olyan lesz az íze, mint a rántottának, de nem! Meglepően finom és a banán miatt édes "palacsinta" lesz belőle. Ne várjon senki hagyományos palacsinta ízt, de érdemes kipróbálni, mert egy nagyon gyorsan elkészíthető finomság. És ne felejtsük el, hogy mindez liszt nélkül és hozzáadott édesítő vagy cukor felhasználása nélkül készül!

Ebből a mennyiségből kb. 6 picurka - amerikai jellegű palacsinta jön ki. Van, aki fahérjat szór rá, de pl. én nem szórtam le semmivel, mert ízlett anélkül is és tényleg eteti magát. Ahogy sütöttem, úgy tünt el a tányérról.. :)

HOZZÁVALÓK

1 banán
2 tojás

ELKÉSZÍTÉSE


  1. Az érett banánt egy villával pürésítjük, majd a két tojást hozzáadjuk és ugyancsak villával jól összekavarjuk.
  2. Ezután egy serpenyőt megkenünk olajjal és kisütjük benne úgy, hogy két evőkanálnyit kanalazunk egymás tetejére és a kanállal egy picit elsimítittam a masszát. Nem olyan vékony palacsintát kell készíteni, mint amit mi, magyarok szoktunk, hanem jóval kisebb nagyságú és egy kicsit ducibb apró palacsintára kell készíteni a masszát.


Recept innen.

Ha Google+-on szeretnél hozzám csatlakozni, ide kattints.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések