ALMÁS PUDINGOS

ALMÁS PUDINGOS




Sok almás-pudingos tésztavariáció van a neten, tényleg lehet belőle bőven válogatni - omlós tésztával, kelt tésztával, sima piskótával, keksszel elkészítve... Az enyém egy kevert tészás verzió. Nagyon finom, kapós sütemény. Ja..és egy kanállal is össze lehet keverni a tésztát..Nem egy nagy kunszt összetenni, mégis egy mutatós és finom, krémes süti lesz belőle.



HOZZÁVALÓK

4 tojás
200 gr liszt
180 gr olvasztott margarin
150 gr cukor
2 vaniliás cukor
2 tk sütőpor
2 ek kakaó
3 alma
3 kanál citromlé (elmaradhat)
Krém:
2 vanilia pudinga
700 ml tej
6kanál cukor
1/2 tk fahéj

ELKÉSZÍTÉSE

  1. Én először a pudingot készítettem el, 7 dl tejben a két vaniliás pudingot csomómentesre kikevertem, hozzáadtam a cukrot és a fahéjat és megfőztem a pudingot. Ezután azt félre tesszük hűlni.
  2. Felszeleteljük az almákat, a margarint megolvasztjuk.
  3. Először az egészt tojást kikeverjük a cukorral, majd a többi hozzávalót - az olvasztott margarint a liszttel, a vaniliás cukorral és a sütőporral együtt - .egy nagy tálban összekeverjük (én csak egy kanalat használtam hozzá, de ha egyszerűbb, használjunk gépet, vagy kézi habverőt.)
  4. Ketté vesszük a kikevert süteményt és az egyik felébe beletesszük a 2 ek kakaót és 2-3 ek tejjel elkeverjük.
  5. Egy 20x30 cm-es tepsit használtam. Először a fehér tésztaréteget beleöntjük a tepsibe, erre rászórjuk az almadarabokat. A kihűlt pudingot rásimítjuk az almás rétegre, majd az egészet leöntjük a kakaós tésztával.
  6. 170 fokon 40 percig sütöttem.


Recept innen.

Ha Google+-on szeretnél hozzám csatlakozni, ide kattints.

Megjegyzések

  1. Jo.
    Lett volna ha leellenorizte volna a receptet mert hianyos es elrontottam.szomoru vagyok.

    VálaszTörlés
  2. A Gogl oldalan ki maradt a tojas .

    VálaszTörlés
  3. Itt a recept oldalán minden hozzávaló fel van tüntetve. SAjnálom, hogy más oldalon hiányosan jelentették meg a receptet.Nagyon finom, mutatós süti.

    VálaszTörlés
  4. Itt az oldalon se írja, hogy a tojásokat mikor, miként rakja bele!!! Jó lenne, kijavítani!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most készítettem elő a Rúzs oldalán olvasott recept alapján. Véletlenül kattintottam alul a linkre és jééé, a recept 4 tojással kezdődik. Láttam, h valaki elrontotta. Neki őszinte együttérzésemet küldöm, nem ő rontotta el ! Hanem a pontatlan, lélektelen munka áldozata

      Törlés
  5. Még mindig nem világos, mibe teszi a citromot...

    VálaszTörlés
  6. Nagyon-nagyon finom, puha, könnyű sütemény. Eteti magát. Én meg a családot 🧡

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Ide írhatod az üzenetedet:

Népszerű bejegyzések